wtorek, 12 czerwca 2018

Cześć!

Długo zastanawiałam się, czy założyć tego bloga. Teraz głowię się, dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej. Pomyśleć, że prowadzenie tego jest bezpłatne i nic nie kosztuje, a daje nowe doświadczenia i zabawę. W sumie może bałam się tego, że to nie wypali i nikt tu nie będzie zaglądać. Ale walić to ile osób tu będzie, liczy się to, że będzie mi to sprawiać przyjemność. 
Jejku! Przepraszam, zapomniałam przedstawić się wam.
Jestem Ewa, ale wolę jak mówi się do mnie Ewcia. Tak naprawdę to nie wiem czemu, preferuję to zdrobnienie, może jest to po prostu przyzwyczajenie. Wiele osób w szkole mówi tak do mnie, ale też i w internecie posługuje się tym zdrobnieniem. Obecnie mam 16 lat, a za kilka miesięcy dokładnie 24 grudnia kończę 17. Właśnie teraz zdałam sobie sprawę, że jestem już stara. Heh no może nie, aż tak, ale jednak za niedługo (dwa lata) będę już pełnoletnia. W sumie będę czuć się tak samo, więc nie wiem czemu boję się tego. Moim hobby jest rysowanie. Dosyć banalne zainteresowanie, ale gdy siadam przed kartę i zaczynam tworzyć to daje mi to taką radochę. W tym czasie jestem w stanie zapomnieć i oderwać się od rzeczywistości co jest czymś magicznym. Jedyną przeszkodą w rysowaniu jest czas, którego w trakcie szkoły nie mam. Późne wracanie do domu, odrabianie lekcji i nauka robi swoje. I pomyśleć, że już niedługo to się skończy, gdyż mamy czerwiec i za niecałe dwa tygodnie rozpoczną się upragnione przez wszystkich wakacje. W tym czasie mam zamiar wyżyć się artystycznie i ćwiczyć moje umiejętności. Oczywiście mam zamiar tym wszystkim dzieli się tu na blogu z wami. Właśnie teraz dowiedzieliście się jaki główny temat będzie panował na tej stronie- Rysowanie. Pozostaje mi tylko już powiedzieć do was- Do zobaczenia w kolejnym poście!


4 komentarze: